loading...
VAMPIRE BOYs

vandad بازدید : 30 1391/05/10 نظرات (0)

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

یه سلام خووونی به همه خون اشام ها این جا یه مکانه که ما موجودات شب میتونیم با هم رابطه داشته باشیم چون همونطور که میدونید شایدم ندونید اگه ماها ینی خون اشاما بخوایم در بیرون از فضای مجازی رابطه داشته باشیم حتی اگه محطاط هم باشیم یه روز یه میخ چوبی تو قلبمون جا باز میکنه وباید غزل رو خوند پس عاقل باشید وبیاید همین جا یه رابطه دوستانه حداقل در حد یه گپ و گفت داشته باشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه ی خون آشاما!!! خوبید؟؟؟؟از همین الان بهتون بگم آگه انسان هستید فقط 5 دقیقه مهلت دارید اینجا بمونید!!!بهتون(انسان ها) توصیه میکنم بعد از 2 دقیقه اینجا رو ترک کنید!!!!نگذارید کار به 5 دقیقه بکشه!!!!!من هیچگونه حادثه ای رو گردن نمیگیرم چون از الان دارم بهتون هشدار میدم!!!! اگر هم گرگنمایید.......با زبون خوش بهتون میگم برید بیرون!! اینجا جایی واسه ی شماها نیست!!!من همیشه انقدر خوش اخلاق نیستم که الان میبینید..... اینجا یه محل واسه ی خون آشام هاست!!! پس واضحه که بیشتر خون آشام ها میتونند از اینجا لذت ببرند!!! دوستای خون آشام من شب و روزتون خون آشامیییییی!!!! اگه نظری دارید توی پست اول بزارید!!! ~~~~~~ 1نصیحت<~~~~~ّّّّّ مراقب پشت سرتون باشید.......................
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 1,015